Bellazi Title

Dodací podmínky

1.Doprava nábytku a elektrického vybavení

Je v našem zájmu výrobek zabalit kvalitně, aby neutrpěl přepravou. Přesto věnujte zvýšenou pozornost dodaným zásilkám (viz bod 4. dodacích podmínek - reklamace).

 

druh sortimentu   balení
Židle…………………………….
80x80x80
Tauret…………………………..   60x60x60
Křeslo……………………………
80x80x80
Mycí souprava…………………..
120x65x95
Lehátko..................................
140x68x35
Kadeřnická obsluha.................
dle obsluhy
Stolek manikurní ....................
dle stolku
Stolek kadeřnický..................
80x50x38
Recepce.................................
paleta
Sušící helma, klimazon, apod...
80x50x38

Doba doručení:

 Výroba nábytku 3-4týdny od potvrzení Vaší objednávky.

doba doručení se vztahuje na základní barvy: Koženka: 01C, 2938, 02C, 493, 096, 495, 131, 013 Lamino: 509, 101, H1599, H1586, 190

Výprodej skladového nábytku dodáváme v nejbližší možné době

2. Dodání Vaší objednávky:



DPD

Veškeré objednávky kosmetického vybavení zasíláme prostřednictvím přepravní služby DPD.
„Zaručujeme Komfortní doručení objednaného zboží po celé ČR.
Jako první nabízíme možnost platby dobírky platební kartou přímo u kurýra DPD.“

Poštovné si kupující hradí při převzetí zásilky. Poštovné a balné činí 130,- Kč.

  • cena za platbu kartou je stanovena na 1,5% z částky dobírky + doběrečné  - stávající částka dle ceníku a výše dobírky

Další informace naleznete na stránkách služby DPD: http://www.dpd.com/cz

Pokud chcete platit kartou napište tuto informaci do poznámky k objednávce



RADIÁLKA HRADEC KRÁLOVÉ, s.r.o.

Cena na dopravu je paušální:

Hmotnost Kg/ cena Kč


Cena uvádí poplatek za 1 kus. Poplatek za dobírku činí 50 Kč (nad 20 000,- činí 100 Kč)


+ Palivový příplatek
 
Vzhledem k neustálému pohybu cen pohonných hmot, které významným způsobem ovlivňují náklady na přepravu zásilek (směrem nahoru, ale i dolů), jsme rozhodli o zavedení palivového příplatku k 1. 11. 2011. Aktuální sazby naleznete na
http://www.radialka.cz



TOPTRANS

Objemnější zboží dodáváme přepravní službou TOPTRANS dle ceníku http://www.toptrans.cz


OSOBNÍ PŘEVZETÍ

V případě osobního odběru si můžete zboží vyzvednout po telefonické dohodě (800 100 349 - zákaznická linka ZDARMA)  přímo v Heřmanově Městci - Doba přípravy, kromě samotné výroby, 1 - 3 dny dle charakteru zboží. Nezapomeňte přinést kopii objednávky.


3. Vadné nebo poškozené zboží

Při dodání je zákazník povinen překontrolovat ihned, za přítomnosti zástupce dopravce, stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabic apod.) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky je povinen tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození, nebo částečné ztrátě, musí být ihned sepsán Zápis o škodě. Zasílatel se zavazuje sepsat tento zápis. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena v souladu s pokyny zasílatele. Není-li poškození, nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce povinen oznámit naší společnosti BELLAZI Company Ltd. s.r.o., vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co jí zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.

4. Reklamace

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu eshop.bellazi.cz a právním řádem platným v ČR. Zboží můžete reklamovat přímo v prodejnách BELLAZI.
Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě vrácení bez známek užívání v původním stavu, neporušeném obalu a s veškerým příslušenstvím.